قیمت فروش انواع کابل خودنگهدار ماهان

قیمت فروش انواع خودنگهدار ماهان در سایز های ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵ و ۱۲۰ میلی متر مربع جهت استفاده در پروژه های سراسر کشور در انواع تک فاز و سه فاز به صورت به روز قابل ارائه به مشتریان می باشد.

قیمت فروش انواع کابل خودنگهدار ماهان

کابل های برق خودنگهدار به دلیل استفاده از هادی آلومینیومی در ساختمان کابل، یکی از محبوب ترین کابل های برق در فشار ضعیف به شمار می رود که به دلیل سرقت کابل های مسی در برخی از محل ها استفاده از این کابل های آلومینیومی به مشتریان این محصولات ارائه می شود. در مسافت های طولانی نیز که هزینه برای خرید کابل های مسی بسیار بالا است استفاده از کابل های آلومینیومی خودنگهدار و زمینی از انتخاب های بسیاری از مشتریان می باشد.

کابل آلومینیومی 400*1

ماهان با تولید انواع کابل های آلومینیومی زمینی و خودنگهدار استاندارد یکی از بهترین تولید کنندگان در کشور محسوب می شود که این محصولات را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

بازار سیم و کابل ایران با تایید کیفیت محصولات ماهان همواره این محصول را به صورت مستقیم و قیمت رقابتی در اختیار مشتریان قرار می دهد. مشتریان تهرانی و شهرستانی می تواند برای خرید این محصولات به بازار سیم و کابل ایران مراجعه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما