قیمت خرید انواع کابل آلومینیومی ماهان

قیمت خرید انواع کابل های آلومینیومی ماهان یکی از برترین تولیدات ایران در حوزه کابل های آلومینیومی به صورت به روز از طریق بازار سیم و کابل ایران قابل استعلام است.

قیمت خرید انواع کابل آلومینیومی ماهان

اما آنچه در خرید این کابل ها مهم بوده این است که مشتریان با آگاهی از نیاز خود اقدام به خرید بهترین کابل نمایند تا بتوانند به بهترین نح از این کابل ها استفاده کنند.

کابل های آلومینومی در انواع دو رشته در سایز های ۱۰*۲، ۱۶*۲ و ۲۵*۲ تولید می شوند که این کابل ها به صورت زمینی استفاده شده و غالبا دارای عایق از جنس PVC و XLPE می باشند.

قیمت خرید انواع کابل آلومینیومی ماهان

این کابل ها در انواع حودنگهدار به صورت سه رشته تولید می شوند که سایز های ۱۶ و ۲۵ این کابل ها بیشترین استفاده را در تاسیسات برقی تک فاز به خود اختصاص داده است.

کابل های سه و نیم رشته آلومینیومی و همچنین تک رشته با هادی آلومینیوم از مهمترین کابل هایی می باشد که کارخانه ماهان اقدام به خرید محصولات آنها نموده است. این کابل ها در سایز های ۱۶+۲۵*۳ تا ۱۲۰+۲۴۰*۳ تولید شده و قابل ارائه به مشتریان است. این کابل ها با برند سیمباف به صورت استاندارد و تضمین شده به لحاظ کیفیتی به مشتریان این محصلات ارائه می شود.

کابل های برق آلومینیومی به دلیل قیمت مناسب آنها نسبت به کابل های مسی در دو شرایط مهم مورد توجه مشتریان این محصولات قرار گرفته است.

  • در مسافت های طولانی برای صرف هزینه کمتر به لحاظ اقتصادی
  • احتمال سرقت کابل های مسی

به دلایل ذکر شده بسیاری از مشتریان برای خرید این کابل ها اقدام می نمایند.

تفاوت کابل های برق مسی و آلومینیومی

بسیاری از مشتریان که قصد خرید کابل های برق را دارند، به دنبال آگاهی از تفاوت های بین کابل های مسی و آلومینیومی می باشند تا بتوانند با آکاهی کامل نسبت به خرید این کابل ها اقدام نمایند.

کابل های مسی به دلیل استفاده از هادی مس در ساختمان کابل، هدایت الکتریکی به مراتب بالایی نسبت به کابل های آلومینیومی دارند و به همین دلیل لازم است مشتریان اگر قصد خرید کابل های آلومینیومی را به جای کابل های مسی دارند، در انتخاب سایز کابل خود دقت نمایند.

چرا که اگر به عنوان نمونه قرار است از کابل های مسی با سطح مقطع ۱۶ استفاده نمایند، در صورت جایگزین کردن کابل های آلومینیومی باید از کابل های سایز ۲۵ یا ۳۵ استفاده کنند تا در طول مسیر دچار افت ولتاژ نشوند.

افت ولتاژ در کابل های آلومینیومی و مسی

مساله افت ولتاز در طول مسیر کابل یکی از مهمترین مباحثی می باشد که در خرید کابل بدان باید توجه کرد. کابل های آلومینیومی و مسی در سایز های مشابه را اگر بخواهیم مورد مقایسه قرار دهیم، کابل های آلومینیومی افت ولتاژ بالاتری نسبت به کابل های مسی دارند و به همین دلیل کسانی که قصد خرید کابل های آلومینیومی به جای کابل های مسی را دارند، باید از سایز های بالاتر استفاده نمایند تا در طول مسیر انتقال برق با کابل های آلومینیومی دچار افت ولتاژ نشده و وسایل برقی مورد استفاده آنها دچار مشکل نشود.

مزیت کابل های آلومینیومی ماهان

در خرید کایل های آلومینیومی و مسی دقت به استاندارد بودن کابل و کیفیت آن بسیار مهم بوده و لازم است مشتریان این محصولات به پارامتر های ذکر شده توجه نمایند. کابل های آلومینیومی ماهان یکی از بهترین برند های موجود در بازار است که علیرغم استاندارد بودن تاییدیه های لازم از توانیر را نیز دارا می باشد. به همین دلیل بازار سیم و کابل ایران به دلیل همکاری با پروژه های سراسر کشور، محصولات ماهان را به صورت تخصصی به مشتریان ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

مزیت کابل های آلومینیومی ماهان شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
مزیت کابل های آلومینیومی ماهان شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
مزیت کابل های آلومینیومی ماهان شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
مزیت کابل های آلومینیومی ماهان پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما