خرید انواع کابل سه فاز یزد

کابل های برق سه فاز از پرمصرف‌ ترین کابل های برق در تاسیسات برقی فشار ضعیف می باشند که در انواع مسی و آلومینیومی با ساختمان های مختلف تولید شده که یکی از برندهای معتبر تولید کننده این کابل ها کارخانه سیم و کابل یزد می باشد.

کارخانه یزد با تولید انواع کابل های برق فشار ضعیف، فشار متوسط  و فشار قوی در سایز های مختلف بدون تردید بزرگترین تولید کننده ایران در حوزه سیم و کابل می باشد که توانمندی تولید کابل های مختلف در سایز های مختلف را دارد.

دارا بودن تاییدیه‌ های لازم و همچنین استانداردهای محصولات یزد باعث شده است تا پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی نیز از محصولات این برند معتبر در پروژه های خود استفاده نمایند.

از این رو مشتریان اگر قصد خرید کابل های فشار ضعیف سایز های مختلف را دارند، می‌توانند به صورت ویژه این محصولات را برای استفاده در پروژه های خود برگزینند که کیفیت بالای محصولات یزد باعث خواهد شد ایمنی تاسیسات برقی آنها بالا رفته و خرید مطمئن و رضایت بخشی را تجربه نمایند.

کابل های برق سه فاز یزد در انواع افشان و خشک به صورت زره دار و بدون زره در این مجموعه موجود بوده و قابلیت ارسال آن برای پروژه های سراسر کشور در همان روز ثبت سفارش وجود دارد. لذا مشتریان می توانند برای ثبت سفارش خود و آگاهی از محصولات موجود در انبار به صورت مستقیم با واحد فروش بازار سیم و کابل ایران تماس بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما